Radi Vám pomôžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu

Corazon HIKER 25 zelenkavo-šedý

Nie je skladom
Kód produktu
CORAZON-2519
Vaša cena (s DPH) 60,58 €
Vyradený z predaja
  • 365 dní na výmenu
  • Záruka 2 roky
Nie je skladom
 

Podrobnosti

Kvalitný batoh na šport, voľný čas aj do školy.

Batoh Corazon Hiker 25 je vyrobený z kvalitnej cordury a využijete ho na kratších výletoch alebo napríklad aj do školy. Jeho objem 25 litrov je dostačujúci pre väčšinu aktivít. Výbava a funkcie sú na vysokej úrovni, posúďte sami:

- prístup do batohu horným oblúkovým zipsom
- polstrované a vyšívané držadlo batohu
- tri vrecká v čele a jedna vo vnútri batohu
- postranné vrecká s gumou a odvodňovacie sieťkou
- dvojité dno s vreckom (vodotesný zips) na pláštenku
- kompatibilný s vodnými rezervoáre
- odvetraná polstrovaná chrbát s dvoma tvarovateľnými duralovými výstuhami po celej dĺžke chrbta umiestnenými pod polstracemi
- chrbát vystužená PP deskou- komfort pri nosení ostrých predmetov v batohu
- vysoko kvalitné sieťovina chrbta
- výplne opatrené otvormi pre odvetranie
- pevne uchytené ramená
- odnímateľný bedrový popruh a prsný pásik
- kompresné popruhy
- upínacie remienky na cepín na čele batohu

Viac informácií

More Information -awtawtawta
VýrobcaCorazon
Farbasivá
Objem25 l
Vrecko na notebooknie
Rozmery52 x 33 x 20 cm
Hmotnosť0,9 kg
Nosnosť20 kg
MateriálCordura (polyamid s odolným polyuretánovým záterom, vybavený vrchnou vodoodpudivou úpravou Teflon)
RFID ochrana karietNe
Záruka2 roky

Recenzia (2)

5 z 5
(2 recenzií)
5 *
100%
4 *
0%
3 *
0%
2 *
0%
1 *
0%
    2 užívateľských recenzií

    O značke

    Firma Corazon je kvalitný český výrobca, už viac ako dvadsať rokov vyrába kvalitné batohy. Za tú dobu si značka vybudovala veľmi dobré meno a získala mnoho priaznivcov. Hlavnou prednosťou tejto značky je vysoká kvalita spracovania a použitie špičkových materiálov. Firma vznikla už v roku 1990 a jej cieľom bolo vyrábať kvalitné horolezecké a outdoor produkty za prijateľné ceny. Dodnes si značka zakladá na aktívnom prístupe k zákazníkovi a na základe spätnej väzby sa neustále snaží vyvíjať nové a lepšie produkty.