Ako reklamovať
Pre uplatnenie reklamácie vám odporúčame obrátiť sa na najbližší autorizovaný servis. Reklamácia tak bude vybavená najrýchlejšou možnou cestou.
Zoznam autorizovaných servisných miest nájdete v návode na použitie, prípadne v záručnom liste, pokiaľ bol s tovarom vydaný.
V prípade, že reklamáciu nie je možné vybaviť v autorizovanom servise, uplatnite si ju na adrese:
Bagalio.sk
Shopen Group s.r.o.
Křenová 210/64
602 00 Brno
Česká republika
U kufrov značky March a Heys odporúčame obrátiť sa priamo na autorizovaný servis týchto značiek v Českej republike - Dolfi1920, Toužimská 767, hall B3, Praha 9 - Letňany, www.dolfi1920.de
Pozáručný servis neposkytujeme.
Reklamácie sú vybavované na základe informácií uvedených v Reklamačnom poriadku.
Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy
Formulár na uplatnenie reklamácie
Čokoľvek ohľadom reklamácií ľahko vyriešite cez telefón +420 722 933 770 alebo e-mail reklamace@bagalio.sk.