Podrobnosti
Detská toaletná taštička s háčikom na zavesenie pre malých aj väčších cestovateľov.
Priestranná kozmetická taštička Junior Washbag sa s chuťou postará o uloženie toaletných potrieb vášho dieťaťa na tábore, počas školy v prírode, ale aj doma v kúpeľni. Vďaka množstvu rôzne veľkých vreciek a funkčných priehradiek sa dovnútra hravo zmestí zubná kefka, pasta, hrebeň či kefa na vlasy, mydlo, šampón v cestovnom balení a ďalšie nevyhnutnosti podstatné pre správnu hygienu.
- 2 vnútorné kapsičky na zips
- 2 otvorené priehradky
- zapínanie na dvojcestný zips
- ucho na zavesenie alebo prenášanie v ruke
- integrovaný háčik na zavesenie vnútri
Viac informácií
Výrobca | Boll |
---|---|
Farba | zelená |
Rozmery | 22 x 15 x 10 cm |
Materiál | 95 % Polyester, 5 % Polyamid |
RFID ochrana kariet | Ne |
Hmotnosť | 120 g |
Záruka | 2 roky |
Recenzia
O značke
Firma BOLL patrí medzi české firmy pôsobiace na trhu už viac ako dvadsať rokov. V roku 1984 prišla firma s vývojom a testovaním prvých typov trekingových batohov. Postupne sa začala vyvíjať, testovať a predávať batohy na expedície aj menšie batohy na každodenné použitie pod obchodným názvom Bell. V roku 1999 došlo k zmene obchodného názvu z Bell na BOLL. O dva roky neskôr bol sortiment produktov rozširený – na trh boli uvedené nielen ďalšie batohy (Road Runner a Trail Head), ale aj doplnky ako peňaženky, cestovné kapsičky, bedrové ľadvinky či cestovná výbava.
V dnešnej dobe sa firma BOLL špecializuje na výrobu batohov a doplnkov pre extrémne a outdoorové športy. V ich ponuke tak nájdete rôzne druhy batohov, spacáky a doplnky od peňaženiek cez ľadvinky, cestovnú výbavu, batohy a doplnky pre deti.
Batohy a všetky výrobky, ktoré firma BOLL navrhuje a vyrába, sú pred uvedením na trh náročne a komplexne testované. Veľká pozornosť je venovaná výberu použitých materiálov a kvalite výroby. Na vývoji a výrobe sa podieľajú nielen pracovníci a dizajnéri s dlhoročnými znalosťami aj praktickými skúsenosťami, ale tiež aktívni športovci, ktorí prinášajú cenné rady a praktické postrehy.
Výroba sa zakladá na troch zásadných konceptoch. Prvým je funkčnosť výrobku, teda zváženie účelu použitia, funkcie, požadovanej záťaže, ale aj požadovaného tvaru a prístupnosti jednotlivých prvkov. Zostávajúce koncepty sú dizajn s ohľadom na ľudskú anatómiu, teda správne posadenie batoha na chrbte, a spoľahlivosť výrobkov zaručená správnou voľbou materiálov a správnymi výrobnými postupmi.