- 365 dní na výmenu
- Záruka 3 roky
Podrobnosti
Odolná nákupná taška s dvoma veľkými kolieskami a nosnosťou až 50 kg.
Moderná nákupná taška Rolser COM Tweed disponuje robustným a kompaktným vozíkom s dvoma veľkými kolieskami, ktoré hravo zvládnu takmer každú terénnu nerovnosť. Uplatnenie nájde aj pri väčších nákupoch, pretože uvezie až 50 kg. Pritom sa stále môže pýšiť dobrou ovládateľnosťou a stabilitou. Pevný podvozok 8 dopĺňa dvojúrovňové držadlo, ktoré je užitočné pri prekonávaní prekážok aj nadvihovaní nákladu. Podvozok je aj napriek vyššej hmotnosti skladný a ponúka zadnú i bočnú oporu. Prakticky riešený vnútorný priestor nie je nijako členený, aby pojal aj objemnejšie predmety. Celá taška je vyrobená z polyesterovej textílie, ktorá je ľahko umývateľná a nepremokavá.
- pevná a robustná konštrukcia 8 z hliníka
- dve veľké kolieska
- ergonomické dvojúrovňové držadlo
- vnútorná komora uzatvárateľná príklopkou
- malé vnútorné vrecko a vrecko na zips na cennosti
- zadné externé vrecko na zips
- nepremokavý materiál s ľahkou údržbou
- doporučené zaťaženie: 25 kg
- maximálna nosnosť: 50 kg
Viac informácií
| Značka | Rolser | 
|---|---|
| Objem | 53 l | 
| Zamykanie | Bez zámku | 
| Počet koliesok | 2 kolieska | 
| Expandér | Nie | 
| Vrecko na notebook | Nie | 
| Rozmery | Rozložený vozík: 101 x 47,5 x 42 cm Složený vozík: 108,5 x 47,5 x 23 cm Složený vozík se sklopenými kolečky: 108,5 x 47 x 9 cm Taška: 67,5 x 33 x 24 cm | 
| Hmotnosť | Podvozek: 4 kg Podvozek s taškou: 4,81 kg | 
| Nosnosť | Doporučená: 25 kg Maximální: 50 kg | 
| Materiál | Polyester | 
| Záruka | 3 roky | 
Recenzia
O značke
Značka Rolser bola založená v roku 1966 v Španielsku. Vo svojej továrni v meste Pedreguer sa venujú nielen výrobe vysoko kvalitných tašiek na kolieskach, ale aj výrobe hliníkových schodíkov a žehliacich dosiek. Všetky výrobky sú charakteristické maximálnou praktickosťou a môžu sa pochváliť aj štandardy najvyššej kvality a bezpečnosti.
Rolser svoje produkty vytvára tak, aby zodpovedali životnému rytmu a potrebám. Filozofiou značky je neustále rásť, vyvíjať sa a inovovať.
 
                 
 
         
                         
                         
                    