Radi Vám pomôžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu
Môj košík : 0 ks: 0 €
Využite kupón BF2024 a získajte zľavu 10 % na všetko. Platí do 30. 11. 2024 i na zľavnené produkty.

Mammut Lithium Crest S 30+7 L

Nie je skladom
Zostáva len %1
Kód produktu
MAM-03570-1172
Vyradený z predaja
  • 365 dní na výmenu
  • Záruka 2 roky
Nie je skladom
 

Podrobnosti

Turistický batoh ideální pro osoby menšího vzrůstu.

Batoh, s ktorým sa vydáte na túru, by mal byť predovšetkým pohodlný. Ak ste však menšieho vzrastu, môžete mať problém vhodný batoh zohnať. Práve pre vás je tu Lithium Crest S, ktorý okrem skrátenej chrbtovej časti a ramenných popruhov ponúka všetky vychytávky, ktoré sú u batohov značky Mammut už štandardom.

- špeciálna konštrukcia v tvare "V", ktorá uľahčuje ukladanie vecí
- ľahko nastaviteľný chrbtový systém
- vypchaté popruhy a bedrový pás
- výškovo nastaviteľné horné veko s vonkajším vreckom
- 1 veľké strečové predné vrecko
- 2 strečové bočné vrecká
- sieťované vnútorné vrecko
- odnímateľná spodná časť
- malé vrecúško so zipsom na bedrovom páse
- 2 pútka na cepíny alebo palice
- pútka na materiál v spodnej časti
- kompresné popruhy pre uchytenie ďalšieho materiálu
- odnímateľný pršiplášť
- batoh je kompatibilný s vodným rezervoárom

Chcete vedieť, ako dopadol batoh Mammut Lithium Crest S 30+7 v našom testovaní? Mrknite na RECENZIU na blogu.

Viac informácií

More Information -awtawtawta
Výrobca Mammut
Objem 30 + 7 l
Vrecko na notebook Nie
Rozmery 65 x 33 x 30 cm
Hmotnosť 1510 g
Materiál 100D Nylon Flat Ripstop, 420D Nylon
RFID ochrana kariet Ne
Záruka 2 roky

Recenzia

Zatiaľ žiadne recenzie Vaše úprimné hodnotenie pomáha ďalším zákazníkom vo výbere skvelého produktu.

    O značke

    Švajčiarsko-nemecká značka Mammut nedávno oslávila už 150 rokov od svojho založenia, napriek tomu najväčší rast značky sledujeme až v posledných desaťročí. Už roku 1862 začal Kaspar Tanner vo švajčiarskom mestečku Dintikon vyrábať vlastné povrazy. O 15 rokov neskôr presunul výrobu do Lenzburgu, kde je mu dovolené pliesť a navíjať laná priamo na verejnej ulici. Koncom 19. storočia firmu preberá jeho syn Oscar Tanner a zastrešuje výrobu, aby bola nezávislá na vplyvoch počasia. Po prvej svetovej vojne Tanner firmu modernizuje a mení rodinnú firmu v akciovú spoločnosť, aby ju roku 1924 opustil.

    Vývoj firmy sa ale nezastavil a roku 1943 je predstavená značka Mammut, ktorá sa špecializuje na povraznícky tovar. Mamut symbolizuje silu a pevnosť výrobkov. Firma svoje laná neustále inovuje a zvyšuje ich odolnosť, takže sa čo skoro stanú obľúbenými u veľkého množstva horolezcov. V roku 1978 značka predstavila prvé gate a bundy z materiálu Gore-Tex a v 80. rokoch ďalej rozširuje sortiment na spacie vaky, spodnú bielizeň a ďalšie funkčne oblečenie. Roku 1994 je predstavené logo Mammut, ktoré je používané dodnes. Prvé batohy púšťa firma na trh v roku 1995 s kolekciou "MammutExtreme". Roku 2003 vzniká Mammut Sports Group AG, pod ktorú spadajú značky Mammut, Toko, Ajungilak a Raichle. Toko je roku 2010 predané spoločnosti Swix, aby sa firma mohla ďalej zameriavať na outdoorové oblečenie a vybavenie. 

    Ozajstnou revolúciou v pohybe po zasnežených horách bolo roku 2003 predstavenie záchranného lavínového zariadenia PULSE Barryvox, ktoré je okrem vysokej praktickosti aj veľmi jednoducho ovládateľné. Prvé kamenné predajne Mammut sú otvorené až v roku 2007 v Basileji a v Kemptenu. Roku 2011 sa Mammut stal členom skupiny Bluesign, ktorá zaručuje udržateľnú výrobu textilných výrobkov v súlade s prírodou a s rešpektom k ľudom. V roku 2012 vzniká nová moderná centrála firmy v Nemecku a tiež sa slávi 150ročné výročie najväčším vrcholovým projektom v histórii "Mammut 150 Peak Project", kedy v rámci testovacej akcie vyrazí 150 horolezeckých tímov na 150 svetových vrcholov. V tom istom roku tiež firma predstavuje batoh Ride Airbag - batoh s odstrániteľným airbagom (Removable Airbag System - R.A.S.), ktorý svojho nositeľa vynesie v prípade zavalenia lavínou nad snehovú masu.

    Mammut je značkou, ktorá svoje produkty neustále vylepšuje a vedie ich k čo najvyššej dokonalosti po stránke kvality, dizajnu aj funkčnosti. Firma stále dynamicky rozvíja a rastie - okrem európskeho trhu má tiež veľmi slušný podiel na trhu v USA. Na svoje si v jej ponuke prídu nielen horolezci, turisti a milovníci prírody, ale aj prívrženci kvalitného tovaru.