Radi Vám pomôžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu
Využite kupón MINUS5 a získajte zľavu 5 % na všetko. Platí do 28. 4. 2024 na nezľavnené produkty.

Mammut First Trion 12 l Imperial-inferno

Nie je skladom
Kód produktu
MAM-25100311012-5532
Vaša cena (s DPH) 36,08 € Bežná cena 57,31 €
Vyradený z predaja
  • 365 dní na výmenu
  • Záruka 2 roky
Nie je skladom
-37 %
 

Podrobnosti

Batôžtek pre najmenších dobrodruhov.

Mammut First Trion o objeme 12 l je detskou verziou jedného z najžiadanejších modelov turistických batohov. Vhodný je predovšetkým pre cestovateľov medzi 4-6 rokmi. Má klasické a osvedčené vrchné plnenie a je vyrobený z odolného materiálu.

- hrudný a bedrový pás s vrecúškom
- dve pútka na trekingové palice
- dve bočné sieťované vrecká
- reflexné prvky
- kompatibilný s vodným rezervoárom

Viac informácií

More Information -awtawtawta
VýrobcaMammut
Farbamodrá
Objem12 l
Vrecko na notebookNie
Rozmery50 x 25 x 28 cm
Hmotnosť530 g
Materiál300D Polyester Ballshadow
RFID ochrana karietNe
Záruka2 roky

Recenzia (1)

5 z 5
(1 recenzií)
5 *
100%
4 *
0%
3 *
0%
2 *
0%
1 *
0%
    1 užívateľských recenzií

    O značke

    Švajčiarsko-nemecká značka Mammut nedávno oslávila už 150 rokov od svojho založenia, napriek tomu najväčší rast značky sledujeme až v posledných desaťročí. Už roku 1862 začal Kaspar Tanner vo švajčiarskom mestečku Dintikon vyrábať vlastné povrazy. O 15 rokov neskôr presunul výrobu do Lenzburgu, kde je mu dovolené pliesť a navíjať laná priamo na verejnej ulici. Koncom 19. storočia firmu preberá jeho syn Oscar Tanner a zastrešuje výrobu, aby bola nezávislá na vplyvoch počasia. Po prvej svetovej vojne Tanner firmu modernizuje a mení rodinnú firmu v akciovú spoločnosť, aby ju roku 1924 opustil.

    Vývoj firmy sa ale nezastavil a roku 1943 je predstavená značka Mammut, ktorá sa špecializuje na povraznícky tovar. Mamut symbolizuje silu a pevnosť výrobkov. Firma svoje laná neustále inovuje a zvyšuje ich odolnosť, takže sa čo skoro stanú obľúbenými u veľkého množstva horolezcov. V roku 1978 značka predstavila prvé gate a bundy z materiálu Gore-Tex a v 80. rokoch ďalej rozširuje sortiment na spacie vaky, spodnú bielizeň a ďalšie funkčne oblečenie. Roku 1994 je predstavené logo Mammut, ktoré je používané dodnes. Prvé batohy púšťa firma na trh v roku 1995 s kolekciou "MammutExtreme". Roku 2003 vzniká Mammut Sports Group AG, pod ktorú spadajú značky Mammut, Toko, Ajungilak a Raichle. Toko je roku 2010 predané spoločnosti Swix, aby sa firma mohla ďalej zameriavať na outdoorové oblečenie a vybavenie. 

    Ozajstnou revolúciou v pohybe po zasnežených horách bolo roku 2003 predstavenie záchranného lavínového zariadenia PULSE Barryvox, ktoré je okrem vysokej praktickosti aj veľmi jednoducho ovládateľné. Prvé kamenné predajne Mammut sú otvorené až v roku 2007 v Basileji a v Kemptenu. Roku 2011 sa Mammut stal členom skupiny Bluesign, ktorá zaručuje udržateľnú výrobu textilných výrobkov v súlade s prírodou a s rešpektom k ľudom. V roku 2012 vzniká nová moderná centrála firmy v Nemecku a tiež sa slávi 150ročné výročie najväčším vrcholovým projektom v histórii "Mammut 150 Peak Project", kedy v rámci testovacej akcie vyrazí 150 horolezeckých tímov na 150 svetových vrcholov. V tom istom roku tiež firma predstavuje batoh Ride Airbag - batoh s odstrániteľným airbagom (Removable Airbag System - R.A.S.), ktorý svojho nositeľa vynesie v prípade zavalenia lavínou nad snehovú masu.

    Mammut je značkou, ktorá svoje produkty neustále vylepšuje a vedie ich k čo najvyššej dokonalosti po stránke kvality, dizajnu aj funkčnosti. Firma stále dynamicky rozvíja a rastie - okrem európskeho trhu má tiež veľmi slušný podiel na trhu v USA. Na svoje si v jej ponuke prídu nielen horolezci, turisti a milovníci prírody, ale aj prívrženci kvalitného tovaru.