Radi Vám pomôžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu
Môj košík : 0 ks: 0 €

Fjällräven Kiruna Navy

Nie je skladom
Kód produktu
FJALL-24251-560
Vaša cena (s DPH) 122,69 €
Vyradený z predaja
  • 365 dní na výmenu
  • Záruka 2 roky
Nie je skladom
 

Podrobnosti

Odľahčený odolný batoh s vreckom na notebook v minimalistickom dizajne.

Praktický batoh Kiruna vám bude spoľahlivým parťákom pre každodenné dobrodružstvo. Okrem maximálneho pohodlia pre váš chrbát aj notebook ponúka aj zvýšenú odolnosť a nepremokavý materiál. Starosti z nepriazne počasia tak môžete hodiť za hlavu a užiť si bezstarostnú cestu do práce či školy.

- polstrované vrecko na počítač (do veľkosti 15")
- hlavný priestor vybavený zipsom
- vo vnútri dve vrecká na zips a dve priehradky na písacie potreby
- vonkajšie bočné vrecko na zips
- polstrované ramenné popruhy
- vystužené dno
- polstrovaný zadný panel so sieťovinou
- odolná a ľahká tkanina G-1000 s voskovým záterom
- štýlová nášivka s logom líšky
- praktické pútko pre jednoduché prenášanie v ruke
- unisex prevedenie

Viac informácií

More Information -awtawtawta
Značka Fjallraven
Farba modrá
Objem 22 l
Vrecko na notebook Áno
Veľkosť notebooku 15"
Rozmery 45 x 32 x 25 cm
Hmotnosť 750 g
Materiál G-1000 HeavyDuty: 65 % polyester, 35 % bavlna
RFID ochrana kariet Nie
Záruka 2 roky

Recenzia

Zatiaľ žiadne recenzie Vaše úprimné hodnotenie pomáha ďalším zákazníkom vo výbere skvelého produktu.

    O značke

    Švédska značka Fjällräven vznikla už pred viac ako 50 rokmi, hybnou silou jej filozofie je aj v súčasnosti rovnaké presvedčenie ako na jej začiatku - snaha vyvíjať výrobky, ktoré budú funkčné a odolné tak, aby umožnili ľuďom užiť si pobyt v prírode na maximum a boli zároveň šetrné k prírode a zdrojom, ktoré nám ponúka.

    Ako to celé začalo? V roku 1950 sa v hlave štrnásťročného Ake Nordina zo švédskeho mesta Örnsköldsvik zrodil nápad. Miloval hory, prírodu a rád s priateľmi vyrážal na treky a výpravy do blízkeho pohoria Västerbotten. Tieto idylické chvíle mu však značne znepríjemňoval jeho batoh. Všetky v tej dobe dostupné mu pripadali veľmi nepohodlné, čoskoro povolili a nedržali tvar. Ake tak zapojil všetku fantáziu a rozhodol sa s tým vysporiadať po svojom. Na matkinom šliapacom šijacom stroji vyrobil z pevnej bavlnenej látky tašku, ktorú vystužil vlastnoručne zhotoveným dreveným rámom. Vedel totiž, že vďaka tejto výstuži bude záťaž na chrbte rozložená oveľa lepšie a navyše sa zlepší aj prúdenie vzduchu medzi chrbtom a zadnou stenou batohu.

    O desať rokov neskôr, po absolvovaní vojenskej služby, ktorá mu tiež bola inšpiráciou, Ake založil firmu Fjällräven sa zacielením na odolné outdoorové vybavenie. Prvé batohy pod touto značkou vznikali v pivničnej dielni v rodnom Ornskoldsvik. Sortiment sa však čoskoro rozšíril aj o funkčné outdoorové oblečenie a revolučné spacie vaky a zamilovali si ho outdooroví nadšenci z celého sveta.

    A v čom tkvie úspech tejto dnes už celosvetovo preslávenej značky? Už od počiatku sa Fjällräven riadi jasne danú filozofiou: vyvíjať produkty, ktoré ľuďom umožňujú naplno si užiť prírodu. Cieľom je vyrábať inovatívne a funkčné vybavenie, a to sa určite darí - svojich priaznivcov si firma našla naprieč generáciami a v priebehu rokov získala veľa významných ocenení.

    V súčasnej dobe sa výrobky Fjällräven predávajú vo viac ako 20 krajinách. Materiál a technológie pritom neustále prechádzajú vývojom a inováciami, aby boli odolnejšie a čo najviac uľahčili pohyb na čerstvom vzduchu pri dobrodružnom pobyte v prírode.

    Práve príroda a životné prostredie je to, čo okrem spokojnosti zákazníka leží tvorcom batohov Fjällräven na srdci. Motto "Nezanechať žiadne stopy" sa im stalo mantrou. Svoje výrobky preto navrhujú tak, aby boli nielen funkčné, ale aj vydržali čo najdlhšie, bez toho aby pritom vyšli z módy, o čo sa postará ich nadčasový dizajn. K zdrojom je však šetrná aj samotná výroba - zlepšovanie výrobných procesov, vyberanie vhodných surovín a znižovanie spotreby vody, energií a chemikálií sú úplnou samozrejmosťou. Okrem stratégie Reduce, reuse, recycle, používajú napríklad iba impregnácia bez fluorocarbonu (PFC), ktorý životnému prostrediu jednoznačne škodí.

    Spoločnosť Fjällräven sa tiež už mnoho rokov angažuje pri ochrane zvierat, najmä ohrozenej škandinávskej líšky polárnej, ktorá je stvárnená aj v ich logu. Tej hrozí vyhynutie predovšetkým kvôli prekrásnej kožušine, ktorá je lákadlom pre lovcov poháňaných dopytom módneho priemyslu. Svoju daň si vyberá aj zmena klímy a konkurenčný boj so stále sa rozpínajúca líškou všeobecnou. Fjällräven tak od roku 1990 podporuje výskumné projekty, pomáha o polárnej líške šíriť povedomie a finančne sa podieľa na zabezpečení dostatku potravy.