- 365 dní na výmenu
- Záruka 2 roky
Podrobnosti
- špeciálny uzáver s ventilom pre ľahké pitie
- široké hrdlo pre jednoduché plnenie a čistenie
- skrutkovací uzáver zamedzí pretekaniu
- pre väčšie osvieženie v letných mesiacoch je možné do fľaše vložiť ľad
- odolný a bezpečný materiál (testovaný na prítomnosť BPA s negatívnym výsledkom)
- neumývať v umývačke, neohrievať v mikrovlnnej rúre a nedávať do mrazničky
- fľaša nie je odizolovaná, nemali by sa preto do nej nalievať horúce nápoje
Viac informácií
Výrobca | Envirosax |
---|---|
Objem | 500 ml |
Materiál | nerez oceľ, plast |
Rozmery | výška: 23 cm, ⌀ 6 cm |
Hmotnosť | 150 g |
Záruka | 2 roky |
Recenzia
O značke
Envirosax je austrálska firma, ktorá sa zaoberá výrobou ekologických tašiek a fliaš. Filozofiou Envirosaxu je prispieť k lepšej budúcnosti našej planéty a spojiť udržateľný rozvoj s elegantným vzhľadom a nápaditým dizajnom svojich výrobkov. Vlajkovou loďou značky sú taškyľahké, ľahko skladné a elegantné ekologické tašky, ktorých životnosť dosahuje aj pri pravidelným používaní až piatich rokov, takže dokážu nahradiť až 5000 igelitiek. Envirosax teda pomáha šetriť nielen prírodu, ale aj vašu peňaženku.
Spoločnosť bola založená v roku 2004 v údolí Currumbin v juhovýchodnej časti austrálskeho Queenslandu. Sídlo spoločnosti sa nachádza na 10 akroch nedotknutého austrálskeho pralesa, kde jej zakladatelia Belinda a Mark Coker žijú nenáročným životným štýlom, pri ktorom využívajú solárne ohrievanú vodu a fotovoltaické články na výrobu elektriny. Okrem toho vlastní spoločnosť les s viac ako pätnástich stovkami borovicami, ktoré ročne absorbujú dvadsať kilogramov oxidu uhličitého. Tieto a ďalšie aktivity posúvajú spoločnosť Envirosax bližšie k nulovej uhlíkovej stope.
Envirosax sa snaží zodpovedne pôsobiť na širokú verejnosť a informuje o vplyve plastových produktov na našu planétu a životné prostredie, preto je cieľom spoločnosti tiež vzdelávať dospelých aj deti a nabádať ich k ekologickému, a najmä rozumnému prístupu k prírode a zdrojom, ktoré nám príroda ponúka. V rámci svojich aktivít venuje spoločnosť percento zo svojho zisku charitatívnym a neziskovým organizáciám, ktoré sa snažia chrániť prírodu a vytvárať lepšie životné prostredie po celom svete.