Podrobnosti
Priestorný batoh s vreckom na notebook.
S obľúbeným študentským batohom Campus L s vystuženým vreckom na notebook budete skvele pripravení zvládnuť každodennú porciu úloh, ktoré na vás v škole či v práci čakajú. Pohodlne sa nosí vďaka ergonomickému chrbtu aj čalúneným ramenným popruhom. V prednom vrecku nájdete integrovaný organizér na uloženie mobilu, kľúčov, ceruziek a iných drobností, ktoré treba mať po ruke. O bezpečnosť vašich drobností sa postará malé vrecko na prednej strane a na okuliare je určené vrecko s fleecovou podšívkou. Desiatu a pitie potom bez problému uložíte do samostatného odizolovaného vrecka.
- čalúnený oddiel na 17" notebook
- chladiace vrecko na prednom paneli batoha
- predné vrecko s organizérom
- fleecové vrecko na slnečné okuliare
- bočné sieťované vrecká
- nastaviteľný hrudný popruh
- ergonomicky tvarovaný chrbtový panel a ramenné popruhy
- spevnené dno
Viac informácií
Výrobca | Dakine |
---|---|
Farba | biela/čierná |
Objem | 33 l |
Vrecko na notebook | áno |
Veľkosť notebooku | 17" |
Rozmer vrecka na notebook | 43,18 x 31,12 cm |
Rozmery | 52 x 33 x 20 cm |
Hmotnosť | 730 g |
Materiál | 100% recyklovaný polyester |
RFID ochrana kariet | Ne |
Záruka | 2 roky |
Recenzia
O značke
Značka Dakine vznikla v roku 1979 na Havaji. Začínala ako výrobca príslušenstva na surfy, o sedem rokov neskôr bola založená prvá severoamerická pobočka v štáte Oregon, kde dodnes sídli jej základňa. Bola to práve značka Dakine, ktorá začala ako prvá vyrábať snowboardové príslušenstvo a oblečenie.
V priebehu 90. rokov firma predstavila tri modely zimných rukavíc a inovatívny typ batoha tzv. Heli Pack, ktorý bol prvým tzv. funkčným batohom. V roku 1998 uviedol na trh prvý batoh výhradne určený na skateboard. Na začiatku nového tisícročia začal Dakine vyrábať aj príslušenstvo na kiteboarding. Dakine v súčasnosti ponúka zimné aj letné oblečenie, doplnky a hlavne legendárne funkčné batohy. Kvalita i prvotriedny moderný dizajn sú hlavnými prednosťami tejto americkej značky. Výrobky Dakine určite uspokoja každého zákazníka.