Radi Vám pomôžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu
Využite kupón MINUS5 a získajte zľavu 5 % na všetko. Platí do 28. 4. 2024 na nezľavnené produkty.

Corazon BLUEBERRY 18 červený

Nie je skladom
Kód produktu
CORAZON-2481
Vaša cena (s DPH) 43,27 €
Vyradený z predaja
  • 365 dní na výmenu
  • Záruka 2 roky
Nie je skladom
 

Podrobnosti

Pekný batoh na bicykel či voľný čas vhodný ai pre deti.

Tento kvalitný batoh Corazon Blueberry 18 je určený predovšetkým pre športové aktivity, na bicykel, bežky, výlety či mestské nosenie. Batoh je vhodný nielen pre dospelých, využijú ho vďaka menším rozmerom tiež deti. Výbava i funkcie batohu sú na vysokej úrovni, pozri:

-Textílie v kombinácii s Nylon Oxford
-Prístup do hlavnej komory batohu horným oblúkovým zipsom
-predné hlavná komora prístupná hornom oblúkovým zipsom (vnútri zipsom uzatvárateľné vrecko)
-predné hlboká vrecko
-postranní sieťované vrecká
-vývod na hydrovak
-odvětraná pevná polstrovaná chrbát
-záda vystužená PP deskou- komfort aj pri nosení ostrých predmetov v batohu
-vysoko kvalitné sieťovina chrbta
-napevno uchytená ramená
odnímateľnou bedrový popruh a prsné zopnutie
-kompresní popruhy
-upínací hrebeň včele batohu

Viac informácií

More Information -awtawtawta
VýrobcaCorazon
Farbačervená
Objem18 l
Vrecko na notebooknie
Rozmery44 x 30 x 15 cm
Hmotnosť0,6 kg
Nosnosť20 kg
MateriálCordura (polyamid s odolným polyuretánovým záterom, vybavený vrchnou vodoodpudivou úpravou Teflon)
RFID ochrana karietNe
Záruka2 roky

Recenzia

Zatiaľ žiadne recenzie Vaše úprimné hodnotenie pomáha ďalším zákazníkom vo výbere skvelého produktu.

    O značke

    Firma Corazon je kvalitný český výrobca, už viac ako dvadsať rokov vyrába kvalitné batohy. Za tú dobu si značka vybudovala veľmi dobré meno a získala mnoho priaznivcov. Hlavnou prednosťou tejto značky je vysoká kvalita spracovania a použitie špičkových materiálov. Firma vznikla už v roku 1990 a jej cieľom bolo vyrábať kvalitné horolezecké a outdoor produkty za prijateľné ceny. Dodnes si značka zakladá na aktívnom prístupe k zákazníkovi a na základe spätnej väzby sa neustále snaží vyvíjať nové a lepšie produkty.

    Kategórie