Podrobnosti
Batôžtek ako ušitý pre mladých cestovateľov a turistov s výškou od 120 cm do 145 cm.
Boll Trapper pojme všetko potrebné, čo je nutné mať po ruke. Vrchom plniteľný batôžtek s anatomicky strihanými ramennými popruhmi a vystuženým chrbtovým systémom AIR-flux zaručuje stabilné a pohodlné nosenie nielen počas krátkych výletov, ale aj pri celodenných túrach.
- ergonomické ramenné popruhy
- ergonomicky čalúnený chrbtový panel s výstuhou
- hlavná komora s vreckom a karabínkou na kľúče
- 3D vrecko na zips
- gumičky v hornej časti batohu na pripevnenie potrebného vybavenia/oblečenia
- bočné sieťované vrecká na fľašu
- nastaviteľný hrudný a bedrový propruh pre väčšiu stabilitu
- reflexné prvky
Viac informácií
Výrobca | Boll |
---|---|
Farba | modrá |
Objem | 18 l |
Vrecko na notebook | Nie |
Rozmery | 43 x 26 x 20 cm |
Hmotnosť | 510 g |
Materiál | 90 % PAD, 10 % PES |
RFID ochrana kariet | Ne |
Záruka | 2 roky |
Recenzia
O značke
Firma BOLL patrí medzi české firmy pôsobiace na trhu už viac ako dvadsať rokov. V roku 1984 prišla firma s vývojom a testovaním prvých typov trekingových batohov. Postupne sa začala vyvíjať, testovať a predávať batohy na expedície aj menšie batohy na každodenné použitie pod obchodným názvom Bell. V roku 1999 došlo k zmene obchodného názvu z Bell na BOLL. O dva roky neskôr bol sortiment produktov rozširený – na trh boli uvedené nielen ďalšie batohy (Road Runner a Trail Head), ale aj doplnky ako peňaženky, cestovné kapsičky, bedrové ľadvinky či cestovná výbava.
V dnešnej dobe sa firma BOLL špecializuje na výrobu batohov a doplnkov pre extrémne a outdoorové športy. V ich ponuke tak nájdete rôzne druhy batohov, spacáky a doplnky od peňaženiek cez ľadvinky, cestovnú výbavu, batohy a doplnky pre deti.
Batohy a všetky výrobky, ktoré firma BOLL navrhuje a vyrába, sú pred uvedením na trh náročne a komplexne testované. Veľká pozornosť je venovaná výberu použitých materiálov a kvalite výroby. Na vývoji a výrobe sa podieľajú nielen pracovníci a dizajnéri s dlhoročnými znalosťami aj praktickými skúsenosťami, ale tiež aktívni športovci, ktorí prinášajú cenné rady a praktické postrehy.
Výroba sa zakladá na troch zásadných konceptoch. Prvým je funkčnosť výrobku, teda zváženie účelu použitia, funkcie, požadovanej záťaže, ale aj požadovaného tvaru a prístupnosti jednotlivých prvkov. Zostávajúce koncepty sú dizajn s ohľadom na ľudskú anatómiu, teda správne posadenie batoha na chrbte, a spoľahlivosť výrobkov zaručená správnou voľbou materiálov a správnymi výrobnými postupmi.