- 365 dní na výmenu
- Záruka 2 roky
Podrobnosti
Univerzálny trekingový batoh vhodný na viacdenné cesty.
- výškovo nastaviteľný vzdušný chrbtový systém Bj2
- rad bezpečnostných reflexných prvkov
- nastaviteľný hrudný popruh
- anatomicky tvarované ramenné popruhy a bedrový pás
- predné 3D vrecko
- kompatibilný s vodnými rezervoármi
- kompresný popruh pod vekom
- hlavná komora s horizontálnou prepážkou na zips a plochým vreckom
- výškovo nastaviteľné a odnímateľné veko s dvoma vreckami
- rad upevňovacích bodov na pripevnenie výstroje
- horná expanzia
- kompresné popruhy
- pršiplášť
Viac informácií
Výrobca | Boll |
---|---|
Farba | khaki |
Objem | 52 l |
Vrecko na notebook | Nie |
Rozmery | 65 x 30 x 26 cm |
Hmotnosť | 1500 g |
Materiál | 90 % PES, 10 % PAD |
RFID ochrana kariet | Ne |
Záruka | 2 roky |
Recenzia
O značke
Firma BOLL patrí medzi české firmy pôsobiace na trhu už viac ako dvadsať rokov. V roku 1984 prišla firma s vývojom a testovaním prvých typov trekingových batohov. Postupne sa začala vyvíjať, testovať a predávať batohy na expedície aj menšie batohy na každodenné použitie pod obchodným názvom Bell. V roku 1999 došlo k zmene obchodného názvu z Bell na BOLL. O dva roky neskôr bol sortiment produktov rozširený – na trh boli uvedené nielen ďalšie batohy (Road Runner a Trail Head), ale aj doplnky ako peňaženky, cestovné kapsičky, bedrové ľadvinky či cestovná výbava.
V dnešnej dobe sa firma BOLL špecializuje na výrobu batohov a doplnkov pre extrémne a outdoorové športy. V ich ponuke tak nájdete rôzne druhy batohov, spacáky a doplnky od peňaženiek cez ľadvinky, cestovnú výbavu, batohy a doplnky pre deti.
Batohy a všetky výrobky, ktoré firma BOLL navrhuje a vyrába, sú pred uvedením na trh náročne a komplexne testované. Veľká pozornosť je venovaná výberu použitých materiálov a kvalite výroby. Na vývoji a výrobe sa podieľajú nielen pracovníci a dizajnéri s dlhoročnými znalosťami aj praktickými skúsenosťami, ale tiež aktívni športovci, ktorí prinášajú cenné rady a praktické postrehy.
Výroba sa zakladá na troch zásadných konceptoch. Prvým je funkčnosť výrobku, teda zváženie účelu použitia, funkcie, požadovanej záťaže, ale aj požadovaného tvaru a prístupnosti jednotlivých prvkov. Zostávajúce koncepty sú dizajn s ohľadom na ľudskú anatómiu, teda správne posadenie batoha na chrbte, a spoľahlivosť výrobkov zaručená správnou voľbou materiálov a správnymi výrobnými postupmi.