Radi Vám pomôžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu
Môj košík : 0 ks: 0 €
Využite kupón BF2024 a získajte zľavu 10 % na všetko. Platí do 30. 11. 2024 i na zľavnené produkty.

American Tourister

Značka American Tourister sa zameriava na výrobu kvalitnej a cenovo dostupnej batožiny. V povedomí verejnosti je známa svojimi ikonickými škrupinovými kuframi, ktorým dal tvár Cristiano Ronaldo. Sortiment American Tourister zahŕňa nielen dizajnové a výrazné škrupinové kufre, ale aj kvalitné a prepracované textilné kufre, originálne batohy, cestovné tašky alebo praktické tašky na notebook.

Jedna z popredných svetových značiek batožiny American Tourister pôsobí na trhu vo viac než 120 krajinách po celom svete. American Tourister vyniká jedinečným spojením štýlového dizajnu s kvalitným spracovaním a použitím inovatívnych materiálov. Značka ponúka široký sortiment cenovo dostupnej batožiny, ktorá sa pyšní pútavými dizajnmi, farbami a praktickými funkčnými prvkami. Originálne textúry, výrazné farby a prepracované detaily dávajú vzniknúť výrazným a výnimočným produktom, ktoré sa stávajú perfektnými cestovnými pomocníkmi.

Príbeh American Tourister začal v roku 1933 na Rhode Islandu v USA, kedy zakladateľ Sol Koffler investoval svoje celoživotné úspory do založenia spoločnosti na výrobu batožiny. Jeho cieľom a snom bolo vytvoriť odolný kufor, ktorý bude cenovo dostupný pre všetkých.

V povojnovom roku 1945 sa začala rozvíjať letecká doprava, ľahká a odolná batožina začala byť veľmi žiadaná. American Tourister na dopyt reagoval kufrom Hi-Taper, ktorý bol ľahký, moderný a doplnený ďalšími funkciami uľahčujúcimi cestovanie.

50. roky boli pre spoločnosť v znamení experimentovania so špičkovými materiálmi s výsledkom výroby prvého kufra z lisovaného materiálu na svete. Ten sa vyznačoval nielen vysokou odolnosťou, ale tiež moderným dizajnom. Tento pokrok sa stal dobrým nášľapným schodíkom na nástup medzinárodnej leteckej dopravy v 60. rokoch. American Tourister sa stal prvou spoločnosťou, ktorá začala testovať svoje produkty za pomoci letušiek hlavných leteckých prepravcov.

V roku 1971 značka vydáva slávnu reklamnú kampaň Gorila. V reklame sa gorila vo vnútri klietky snaží neúspešne rozbiť kufor American Tourister hádzaním a narážaním s ním proti mrežiam.

V roku 1993 bol American Tourister odkúpený spoločnosťou Samsonite. Vzniklo tak spojenie dvoch silných svetových značiek batožiny, ktoré pridalo obom firmám nový rozmer.

2014 bol rok, kedy značka nadviazala spoluprácu so spoločnosťou Disney a dala tak vzniknúť batožine s obľúbenými postavičkami zo sveta Disney a Marvel.

V roku 2017 American Tourister na trh uviedol ikonický model SoundBox. Jedinečný dizajn sústredných kruhov si vyslúžil prestížne ocenenie Red Dot Design Award.

Nasledujúci rok 2018 firma American Tourister nezaháľala a nadviazala spoluprácu s futbalovou hviezdou Cristianom Ronaldom, ktorý sa stal tvárou celej značky.

V roku 2019 predstavil American Tourister novú kolekciu Airconic so svojím doteraz najľahším škrupinovým kufrom. Veľký kufor (veľkosť L) Airconic sa pyšní hmotnosťou len 3,2 kg.

Nasledujúce roky sa niesli v znamení udržateľnosti. Spoločnosť American Tourister rýchlo pochopila potrebu zmeny a reagovala jedinečným materiálom z recyklovaných PET fliaš s názvom Recycled™. Tento materiál sa používa ako na vnútornú podšívku, tak na vonkajší povrch kufrov a tašiek American Tourister.

V roku 2021 značka American Tourister pomyselne dobyla európsky trh, predaný tu bol  miliónty kufor modelu SoundBox, čo potvrdzuje ich vysokú obľúbenosť a nadčasovosť.

V roku 2023 značka American Tourister oslávila 90. narozeniny. Je síce staršia, než by sa mohlo zdať, stále sa ale riadi pôvodnou víziou - vytvárať vysoko kvalitnú batožinu dostupnú pre každého, presne tak, ako si predstavoval jej zakladateľ.

Oficiálne stránky výrobcu: https://www.americantourister.sk/