Radi Vám pomôžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu

Source Ultimate hydration system 2L Transparent-Blue

Nie je skladom
Kód produktu
SOURCE-2061420202
Vaša cena (s DPH) 48,08 €
Varianta Transparent-Blue
Vyradený z predaja
  • 365 dní na výmenu
  • Záruka 2 roky
Nie je skladom
 

Podrobnosti

Súprava dvojlitrového rezervoáru na vodu a príslušenstvo.

Táto súprava hydrovaku a príslušenstva je naozaj ultimátna! V balení nájdete takmer všetky vychytávky, ktoré firma Source ponúka: hydrovak Widepac, tlakový náustok s krytom proti nečistotám, magnetický klip slúžiaci na upevnenie hadičky, univerzálny adaptér pre ľahké plnenie aj izolačný obal hadičky. Vďaka použitým materiálom a technológiám je rezervoár antibakteriálny, bez zdraviu škodlivých látok a nezanecháva plastovou pachuť.

- dvojlitrový rezervoár Widepac so širokým vstupom pre jednoduché plnenie a čistenie
- silikónový náustok Helix s ochranným krytom Dirt Shield
- tesniaci systém zabraňuje nechcenému pretečeniu tekutiny
- hadička s dvoma QMT adaptéry – jedným na každom konci
- magnetický klip
- univerzálny adaptér (UTA) pre ľahké plnenie z fľaše alebo z kohútika
- izolačný obal hadičky blokuje UV žiarenie a pomáha udržiavať konštantnú teplotu nápoja
- vďaka technológii Taste-Free™ nezanecháva plastovú pachuť ani zápach
- antibakteriálna, bez ftalátov a BPA
- vnútro vaku je o 2000 % hladšie ako bežné TPU povrchy vďaka technológii Glass-Like™, vďaka čomu je prakticky samočistiaci
- technológia GrungeGuard™ zabraňuje rastu baktérií vnútri vaku a hadičky

Viac informácií

More Information -awtawtawta
VýrobcaSource
Farbamodrá
Objem2 l
MateriálPP, PE, POM, silikon
Rozmeryvýrobce neuvádí
Hmotnosť310 g
Záruka2 roky

Recenzia

Zatiaľ žiadne recenzie Vaše úprimné hodnotenie pomáha ďalším zákazníkom vo výbere skvelého produktu.

    O značke

    Source je pôvodom izraelská firma špecializujúca sa na výrobu kvalitného outdoorového a vojenského vybavenia. Firmu Source založili v roku 1989 Yoki Gill a Daniel Benoziliyo a dnes tento podnik zamestnáva viac než 200 pracovníkov. Jej produkty sa predávajú vo vyše 25 krajinách sveta. Firma sa nezameriava na krátkodobé módne trendy - dôležitejšie sú pre ňu jednoduchosť, tradícia, staré kultúry a ekológia.

    Kategórie