Mammut Xeron Flip 22

Nie je skladom
Zostáva len %1
Kód produktu
MAM-02702-0121-12200
Vyradený z predaja
  • 365 dní na výmenu
  • Záruka 2 roky
Nie je skladom
 

Podrobnosti

Študentský batoh, ktorý môžete využiť aj na túru alebo do prírody.

Funkčný a cool, tak by sa dal popísať batoh Xeron Flip 22. Vďaka objemu 22 litrov, vrecku na notebook a prednému vrecku s organizérom sa radí medzi mestské batohy. Nenechajte sa ale zmiasť. Batoh je vybavený aj pohodlným chrbtovým systémom s odvetrávaním a pritom je stále extrémne ľahký. Vďaka tomu sa určite bude hodiť aj pri výletoch do prírody.

- chrbtový systém CONTACT™
- priestorné predné vrecko na zips
- kapsa na záložnú bundu
- vypchaté ramenné popruhy
- skladací bedrový pás
- integrované vypchaté vrecko na notebook
- 2 pružné bočné vrecká
- na bokoch 2 kompresné popruhy
- pútka na trekové palice
- kompatibilné s vodným rezervoárom

Viac informácií

More Information -awtawtawta
VýrobcaMammut
Objem22 L
Vrecko na notebookÁno
Rozmery48 x 28 x 23 cm
Hmotnosť690 g
Materiál300D Polyester Mélange
RFID ochrana karietNe
Záruka2 roky

Recenzia

Zatiaľ žiadne recenzie Vaše úprimné hodnotenie pomáha ďalším zákazníkom vo výbere skvelého produktu.

    O značke

    Švajčiarsko-nemecká značka Mammut nedávno oslávila už 150 rokov od svojho založenia, napriek tomu najväčší rast značky sledujeme až v posledných desaťročí. Už roku 1862 začal Kaspar Tanner vo švajčiarskom mestečku Dintikon vyrábať vlastné povrazy. O 15 rokov neskôr presunul výrobu do Lenzburgu, kde je mu dovolené pliesť a navíjať laná priamo na verejnej ulici. Koncom 19. storočia firmu preberá jeho syn Oscar Tanner a zastrešuje výrobu, aby bola nezávislá na vplyvoch počasia. Po prvej svetovej vojne Tanner firmu modernizuje a mení rodinnú firmu v akciovú spoločnosť, aby ju roku 1924 opustil.

    Vývoj firmy sa ale nezastavil a roku 1943 je predstavená značka Mammut, ktorá sa špecializuje na povraznícky tovar. Mamut symbolizuje silu a pevnosť výrobkov. Firma svoje laná neustále inovuje a zvyšuje ich odolnosť, takže sa čo skoro stanú obľúbenými u veľkého množstva horolezcov. V roku 1978 značka predstavila prvé gate a bundy z materiálu Gore-Tex a v 80. rokoch ďalej rozširuje sortiment na spacie vaky, spodnú bielizeň a ďalšie funkčne oblečenie. Roku 1994 je predstavené logo Mammut, ktoré je používané dodnes. Prvé batohy púšťa firma na trh v roku 1995 s kolekciou "MammutExtreme". Roku 2003 vzniká Mammut Sports Group AG, pod ktorú spadajú značky Mammut, Toko, Ajungilak a Raichle. Toko je roku 2010 predané spoločnosti Swix, aby sa firma mohla ďalej zameriavať na outdoorové oblečenie a vybavenie. 

    Ozajstnou revolúciou v pohybe po zasnežených horách bolo roku 2003 predstavenie záchranného lavínového zariadenia PULSE Barryvox, ktoré je okrem vysokej praktickosti aj veľmi jednoducho ovládateľné. Prvé kamenné predajne Mammut sú otvorené až v roku 2007 v Basileji a v Kemptenu. Roku 2011 sa Mammut stal členom skupiny Bluesign, ktorá zaručuje udržateľnú výrobu textilných výrobkov v súlade s prírodou a s rešpektom k ľudom. V roku 2012 vzniká nová moderná centrála firmy v Nemecku a tiež sa slávi 150ročné výročie najväčším vrcholovým projektom v histórii "Mammut 150 Peak Project", kedy v rámci testovacej akcie vyrazí 150 horolezeckých tímov na 150 svetových vrcholov. V tom istom roku tiež firma predstavuje batoh Ride Airbag - batoh s odstrániteľným airbagom (Removable Airbag System - R.A.S.), ktorý svojho nositeľa vynesie v prípade zavalenia lavínou nad snehovú masu.

    Mammut je značkou, ktorá svoje produkty neustále vylepšuje a vedie ich k čo najvyššej dokonalosti po stránke kvality, dizajnu aj funkčnosti. Firma stále dynamicky rozvíja a rastie - okrem európskeho trhu má tiež veľmi slušný podiel na trhu v USA. Na svoje si v jej ponuke prídu nielen horolezci, turisti a milovníci prírody, ale aj prívrženci kvalitného tovaru.