Radi Vám pomôžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu

Mammut Trion Felsturm 22 l Dark cyan

Nie je skladom
Kód produktu
MAM-25100328022-5611
Vaša cena (s DPH) 130,38 €
Varianta Dark cyan
Vyradený z predaja
  • 365 dní na výmenu
  • Záruka 2 roky
Nie je skladom
 

Podrobnosti

Horolezecký batoh z odolného materiálu.

Hľadáte batoh, ktorý vypadá štýlovo, a zároveň vám ponúkne všetko, čo v extrémnych podmienkach potrebujete? Vyskúšajte praktický Trion Felsturm, ktorý splní všetky vaše očakávania.

- veľmi odolný materiál
- vypchatý chrbát v skrátenej dĺžke ideálny pre lezenie
- jednouchý prístup do hlavného vrecka
- vonkajšie a vnútorné vrecko na veku
- nastaviteľný hrudný aj bedrový pás
- možnosť upevnenia palíc a cepínu
- postranné kompresné popruhy
- kompatibilný s vodným rezervoárom

Viac informácií

More Information -awtawtawta
VýrobcaMammut
Farbamodrá
Objem22 l
Vrecko na notebookNie
Rozmery52 x 26 x 19 cm
Hmotnosť750 g
MateriálNylon Robic® UHMWPE
RFID ochrana karietNe
Záruka2 roky

Recenzia

Zatiaľ žiadne recenzie Vaše úprimné hodnotenie pomáha ďalším zákazníkom vo výbere skvelého produktu.

    O značke

    Švajčiarsko-nemecká značka Mammut nedávno oslávila už 150 rokov od svojho založenia, napriek tomu najväčší rast značky sledujeme až v posledných desaťročí. Už roku 1862 začal Kaspar Tanner vo švajčiarskom mestečku Dintikon vyrábať vlastné povrazy. O 15 rokov neskôr presunul výrobu do Lenzburgu, kde je mu dovolené pliesť a navíjať laná priamo na verejnej ulici. Koncom 19. storočia firmu preberá jeho syn Oscar Tanner a zastrešuje výrobu, aby bola nezávislá na vplyvoch počasia. Po prvej svetovej vojne Tanner firmu modernizuje a mení rodinnú firmu v akciovú spoločnosť, aby ju roku 1924 opustil.

    Vývoj firmy sa ale nezastavil a roku 1943 je predstavená značka Mammut, ktorá sa špecializuje na povraznícky tovar. Mamut symbolizuje silu a pevnosť výrobkov. Firma svoje laná neustále inovuje a zvyšuje ich odolnosť, takže sa čo skoro stanú obľúbenými u veľkého množstva horolezcov. V roku 1978 značka predstavila prvé gate a bundy z materiálu Gore-Tex a v 80. rokoch ďalej rozširuje sortiment na spacie vaky, spodnú bielizeň a ďalšie funkčne oblečenie. Roku 1994 je predstavené logo Mammut, ktoré je používané dodnes. Prvé batohy púšťa firma na trh v roku 1995 s kolekciou "MammutExtreme". Roku 2003 vzniká Mammut Sports Group AG, pod ktorú spadajú značky Mammut, Toko, Ajungilak a Raichle. Toko je roku 2010 predané spoločnosti Swix, aby sa firma mohla ďalej zameriavať na outdoorové oblečenie a vybavenie. 

    Ozajstnou revolúciou v pohybe po zasnežených horách bolo roku 2003 predstavenie záchranného lavínového zariadenia PULSE Barryvox, ktoré je okrem vysokej praktickosti aj veľmi jednoducho ovládateľné. Prvé kamenné predajne Mammut sú otvorené až v roku 2007 v Basileji a v Kemptenu. Roku 2011 sa Mammut stal členom skupiny Bluesign, ktorá zaručuje udržateľnú výrobu textilných výrobkov v súlade s prírodou a s rešpektom k ľudom. V roku 2012 vzniká nová moderná centrála firmy v Nemecku a tiež sa slávi 150ročné výročie najväčším vrcholovým projektom v histórii "Mammut 150 Peak Project", kedy v rámci testovacej akcie vyrazí 150 horolezeckých tímov na 150 svetových vrcholov. V tom istom roku tiež firma predstavuje batoh Ride Airbag - batoh s odstrániteľným airbagom (Removable Airbag System - R.A.S.), ktorý svojho nositeľa vynesie v prípade zavalenia lavínou nad snehovú masu.

    Mammut je značkou, ktorá svoje produkty neustále vylepšuje a vedie ich k čo najvyššej dokonalosti po stránke kvality, dizajnu aj funkčnosti. Firma stále dynamicky rozvíja a rastie - okrem európskeho trhu má tiež veľmi slušný podiel na trhu v USA. Na svoje si v jej ponuke prídu nielen horolezci, turisti a milovníci prírody, ale aj prívrženci kvalitného tovaru.