- 365 dní na výmenu
- Záruka 2 roky
Podrobnosti
Veľká porcia kuracích pŕs s arómou indického korenia v jogurte a krémovej kokosovej omáčke.
Vychutnajte si indickú chuť kuracích pŕs v jogurte s arómou indického korenia. Kokosová omáčka dodáva jedlu krémový nádych a zvyšuje jeho výživové hodnoty. Jedlo je bohaté v kalóriách, vyrobené iba zo zdravých ingrediencií, dokonalé vyvážené a s chuťou, ktoré vás nútia jesť znova a znova. Náš bestseller!
Jedlá sú pred vysušením mrazom varené a ochutené.
V balení nie sú žiadne umelé prísady, žiadne pridané cukry, žiadny palmový olej a žiadne konzervačné látky. Jedlo je vyrobené zo 100% prírodných surovín. Doba spotreby je 5 rokov .
Info pre konzumentov:
- bez lepku ul >
- ryža 30%
- kuracie prsia (prúžky) 24%
- paradajkový pretlak ( paradajky, soľ, kyselina citrónová) 16%
- grécky jogurt 9%
- kokosové mlieko 8%
- mandle
- kanolový olej
- soľ
- koreniny (obsahuje horčicu)
- cukor
Zloženie:
Tabuľka nutričných hodnôt:
Ve 100g | Porcia 95g (370g pred vysušením) | Porcia 128g (500g pred vysušením) | |
Kalórie | 2443 kJ / 589 kcal | 2321 kJ / 560 kcal | 3127 kJ / 754 kcal |
Tuky | 45,40 | 43,13 | 58,11 |
z nich nasýtené mastné kyseliny | 21,56 | 20,48 | 27,6 |
Sacharidy | 26,1 | 24,8 | 33,41 |
z toho cukry | 8,8 | 8,36 | 11,26 |
Vláknina | 5,79 | 5,50 | 7,41 |
Bielkoviny | 16,06 | 15,26 | 20,56 |
Soli | 2,11 | 2 | 2,7 |
Uvádzané hodnoty sú v gramoch.
Viac informácií
Výrobca | LYOfood |
---|---|
RFID ochrana kariet | Ne |
Hmotnosť | 0,128 kg |
Záruka | 2 roky |
Recenzia
O značke
Vďaka moderným technológiám a úzkej spolupráci s nutričnými poradcami mají pokrmy poľskej značky LYOfood maximálnu vyživovaciu hodnotu, sú nielen chutné, ale i optimálne vyvážené. História výrobkov LYOfood je spjatá so spoluprácou s partnerskou firmou Lyovit, ktorá sa za viac než 20 rokov svojho pôsobenia na trhu stala jedným z najväčších producentov mrazom sušených byliniek, ovocia a zeleniny.
Vzhľadom k veľkému dopytu po plnohodnotnej strave v obmedzených podmienkach hlavne zo strany horolezcov, námorníkov, cestovateľov a aktívnych milovníkov extrémnych športov bola prvýkrát v roku 1998 použitá revolučná technológia sušenia mrazom i vo výrobe klasických jedál práve pod značkou LYOfood. Inovatívne spracovanie, nízka hmotnosť balenia a dlhá trvanlivosť vrátane nenáročnej prípravy chutnej a zdravej stravy nadchla tiež outdoorových športovcov po celom svete. Na mieru ich potrebám vyvinula firma špeciálnu produktovú radu čerstvých plnohodnotných jedál na cesty pod názvom LYO Expedition.
Pre skvelú chuť, kvalitné spracovanie, širokú ponuku a šikovný design znovuuzatvárateľného balenia, z ktorého môžete priamo jesť, získali sušené jedlá firmy LYOfood v roku 2013 ocenenie The Gold Outdoor Industry Award. Kvalitu a výhody rýchleho a napriek tomu zdravého stravovania preverili v najvzdialenejších kútoch sveta elitní alpinisti, športovci i bádatelia, mnoho z nich sa stalo tiež ambasádormi značky – horolezeci Simone Moro a Cédric Lachat, ľadolezkyňa Ines Papert, atletka Elisabet Barnes, cestovateľ a polárnik Marek Kamiński či lezec a producent Sean Villanueva O'Driscoll.