- 365 dní na výmenu
- Záruka 2 roky
Podrobnosti
Organický prášok z jahôd ako prísada k cestovinám alebo doplnok na varenie a pečenie.
Organický jahodový prášok je perfektný pre výrobu lahodných nápojov, do poliev pri pečení, tak ako základ pre chutné raňajky.
Ingrediencie sú mrazom vysušené na prášok.
V balení nie sú žiadne umelé prísady, žiadne pridané cukry, žiadny palmový olej a žiadne konzervačné látky. Jedlo je vyrobené zo 100% prírodných surovín. Doba spotreby sú 3 roky.
Info pre konzumentov:
- pre vegetariánov
- pre vegánov
- bez laktózy
- bez lepku
Zloženie:
- jahody 100%
Tabuľka nutričných hodnôt:
Vo 100g | Porcie 50g (500g pred vysušením) | Polievková lyžica (5g) | |
Kalórie | 1477 kJ / 351 kcal | 739 kJ / 176 kcal | 74 kJ / 18 kcal |
Tuky (g) | 3 | 1,5 | 0,15 |
z nich nasýtené mastné kyseliny(g) | 0,2 | 0,1 | 0,01 |
Sacharidy (g) | 63 | 31,5 | 3,15 |
z toho cukry (g) | 54 | 27 | 2,7 |
Vláknina (g) | 22 | 11 | 1,1 |
Bielkoviny (g) | 7 | 3,5 | 0,35 |
Soli (g) | 0,03 | 0,02 | 0,00 |
Tabuľka vitamínov a minerálov
Doporučený Denný Príjem | Balenie (50g) | % DDP v 1 balení | |
Vitamín A (µg) | 800 | 5,5 | 1% |
Vitamín E (mg) | 12 | 1,6 | 13% |
Vitamín K (µg) | 75 | 12 | 16% |
Vitamín C (mg) | 80 | 163,85 | 205% |
Vitamín B6 (mg) | 1,4 | 0,26 | 19% |
Thiamin (µg) | 1 | 0,13 | 12% |
Riboflavín (mg) | 1,4 | 0,12 | 9% |
Niacín (mg) | 16 | 2,13 | 13% |
Kyselina listová (µg) | 200 | 132 | 66% |
Draslík (mg) | 2000 | 842 | 42% |
Vápnik (mg) | 800 | 88 | 11% |
Fosfor (mg) | 700 | 132 | 19% |
Horčík (mg) | 375 | 17,5 | 19% |
Železo (mg) | 14 | 2,26 | 16% |
Zinok (mg) | 10 | 0,77 | 8% |
Hmotnosť balenia: 50g
Hmotnosť pred vysušením: 500g
Viac informácií
Výrobca | LYOfood |
---|---|
RFID ochrana kariet | Ne |
Hmotnosť | 0,05 kg |
Záruka | 2 roky |
Recenzia
O značke
Vďaka moderným technológiám a úzkej spolupráci s nutričnými poradcami mají pokrmy poľskej značky LYOfood maximálnu vyživovaciu hodnotu, sú nielen chutné, ale i optimálne vyvážené. História výrobkov LYOfood je spjatá so spoluprácou s partnerskou firmou Lyovit, ktorá sa za viac než 20 rokov svojho pôsobenia na trhu stala jedným z najväčších producentov mrazom sušených byliniek, ovocia a zeleniny.
Vzhľadom k veľkému dopytu po plnohodnotnej strave v obmedzených podmienkach hlavne zo strany horolezcov, námorníkov, cestovateľov a aktívnych milovníkov extrémnych športov bola prvýkrát v roku 1998 použitá revolučná technológia sušenia mrazom i vo výrobe klasických jedál práve pod značkou LYOfood. Inovatívne spracovanie, nízka hmotnosť balenia a dlhá trvanlivosť vrátane nenáročnej prípravy chutnej a zdravej stravy nadchla tiež outdoorových športovcov po celom svete. Na mieru ich potrebám vyvinula firma špeciálnu produktovú radu čerstvých plnohodnotných jedál na cesty pod názvom LYO Expedition.
Pre skvelú chuť, kvalitné spracovanie, širokú ponuku a šikovný design znovuuzatvárateľného balenia, z ktorého môžete priamo jesť, získali sušené jedlá firmy LYOfood v roku 2013 ocenenie The Gold Outdoor Industry Award. Kvalitu a výhody rýchleho a napriek tomu zdravého stravovania preverili v najvzdialenejších kútoch sveta elitní alpinisti, športovci i bádatelia, mnoho z nich sa stalo tiež ambasádormi značky – horolezeci Simone Moro a Cédric Lachat, ľadolezkyňa Ines Papert, atletka Elisabet Barnes, cestovateľ a polárnik Marek Kamiński či lezec a producent Sean Villanueva O'Driscoll.