- 365 dní na výmenu
- Záruka 2 roky
Podrobnosti
Klasická porcia tvarovaných kúskov bravčového s veľmi zdravým perlovým jačmeňom a zeleninou v krémovej omáčke.
Tvarované kúsky bravčového s veľmi zdravým perlovým jačmeňom a zeleninou v krémovej omáčke vám dodajú potrebnú časť energie pre vaše ďalšie výkony. Vyváženosť všetkých surovín v tejto porcii stravy je dokonalá a pre vaše chuťové bunky to bude maximálna pohladenie.
Jedlá sú pred vysušením mrazom varené a ochutené.
V balení nie sú žiadne umelé prísady, žiadne pridané cukry, žiadny palmový olej a žiadne konzervačné látky. Jedlo je vyrobené zo 100% prírodných surovín. Doba spotreby je 5 rokov .
Info pre konzumentov:
- bez laktózy
- bravčové mäso (kocky) 38%
- krúpy (jačmeň) 28%
- pšeničná múka
- mrkva 5%
- červená paprika 5%
- zelený hrášok 5%
- koreň petržlenu 5% < li> cibuľa 5%
- soľ
- kanolový olej
Zloženie:
Tabuľka nutričných hodnôt:
| Vo 100g | Porcia 83g (370g pred vysušením) | Porcia 112g (500g pred vysušením) |
Kalorie | 1698 kJ / 403 kcal | 1409 kJ / 334 kcal | 1902 kJ / 451 kcal |
Tuky | 10,1 | 8,38 | 11,31 |
z nich nasýtené mastné kyseliny | 3,35 | 2,78 | 3,75 |
Sacharidy | 36,8 | 30,54 | 41,22 |
z toho cukry | 4,7 | 3,9 | 5,26 |
Vláknina | 7,77 | 6,45 | 8,7 |
Bielkoviny | 37,4 | 31,04 | 41,89 |
Soli | 3,2 | 2,66 | 3,58 |
Uvádzané hodnoty sú v gramoch.
Viac informácií
Výrobca | LYOfood |
---|---|
RFID ochrana kariet | Ne |
Hmotnosť | 0,037 kg |
Záruka | 2 roky |
Recenzia
O značke
Vďaka moderným technológiám a úzkej spolupráci s nutričnými poradcami mají pokrmy poľskej značky LYOfood maximálnu vyživovaciu hodnotu, sú nielen chutné, ale i optimálne vyvážené. História výrobkov LYOfood je spjatá so spoluprácou s partnerskou firmou Lyovit, ktorá sa za viac než 20 rokov svojho pôsobenia na trhu stala jedným z najväčších producentov mrazom sušených byliniek, ovocia a zeleniny.
Vzhľadom k veľkému dopytu po plnohodnotnej strave v obmedzených podmienkach hlavne zo strany horolezcov, námorníkov, cestovateľov a aktívnych milovníkov extrémnych športov bola prvýkrát v roku 1998 použitá revolučná technológia sušenia mrazom i vo výrobe klasických jedál práve pod značkou LYOfood. Inovatívne spracovanie, nízka hmotnosť balenia a dlhá trvanlivosť vrátane nenáročnej prípravy chutnej a zdravej stravy nadchla tiež outdoorových športovcov po celom svete. Na mieru ich potrebám vyvinula firma špeciálnu produktovú radu čerstvých plnohodnotných jedál na cesty pod názvom LYO Expedition.
Pre skvelú chuť, kvalitné spracovanie, širokú ponuku a šikovný design znovuuzatvárateľného balenia, z ktorého môžete priamo jesť, získali sušené jedlá firmy LYOfood v roku 2013 ocenenie The Gold Outdoor Industry Award. Kvalitu a výhody rýchleho a napriek tomu zdravého stravovania preverili v najvzdialenejších kútoch sveta elitní alpinisti, športovci i bádatelia, mnoho z nich sa stalo tiež ambasádormi značky – horolezeci Simone Moro a Cédric Lachat, ľadolezkyňa Ines Papert, atletka Elisabet Barnes, cestovateľ a polárnik Marek Kamiński či lezec a producent Sean Villanueva O'Driscoll.