Radi Vám pomôžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu
Využite kupón MINUS5 a získajte zľavu 5 % na všetko. Platí do 28. 4. 2024 na nezľavnené produkty.

Dakine Field Bag

Nie je skladom
Zostáva len %1
Kód produktu
DKN-10002622
Vyradený z predaja
  • 365 dní na výmenu
  • Záruka 2 roky
Nie je skladom
 

Podrobnosti

Športová taška cez rameno s organizérom na telefón a káble.


Dakine Field Bag je štýlová športová kabelka, ktorá zaujme svojou univerzálnosťou. Ramenný popruh si môžete dĺžkovo prispôsobiť tak, ako vám to bude vyhovovať, a v prípade potreby tašku môžete nosiť aj okolo pása. Vďaka tejto vernej spoločníčke budete mať svoj telefón, peňaženku, powerbank, kľúče aj iné nevyhnutné drobnosti neustále na dosah.

  • dvojcestné zipsy
  • dve predné vrecká
  • vnútorné elastické vrecko na telefón a organizér na káble
  • odnímateľný, nastaviteľný ramenný popruh (77 – 150 cm) možno použiť aj ako bedrový pás

Viac informácií

More Information -awtawtawta
VýrobcaDakine
Objemvýrobca neuvádza
Vrecko na notebooknie
Rozmery18 x 13 x 8 cm
Hmotnosť168 g
MateriálPolyester
RFID ochrana karietNe
Záruka2 roky

Recenzia (1)

5 z 5
(1 recenzií)
5 *
100%
4 *
0%
3 *
0%
2 *
0%
1 *
0%
    1 užívateľských recenzií

    O značke

    Značka Dakine vznikla v roku 1979 na Havaji. Začínala ako výrobca príslušenstva na surfy, o sedem rokov neskôr bola založená prvá severoamerická pobočka v štáte Oregon, kde dodnes sídli jej základňa. Bola to práve značka Dakine, ktorá začala ako prvá vyrábať snowboardové príslušenstvo a oblečenie.

    V priebehu 90. rokov firma predstavila tri modely zimných rukavíc a inovatívny typ batoha tzv. Heli Pack, ktorý bol prvým tzv. funkčným batohom. V roku 1998 uviedol na trh prvý batoh výhradne určený na skateboard. Na začiatku nového tisícročia začal Dakine vyrábať aj príslušenstvo na kiteboarding. Dakine v súčasnosti ponúka zimné aj letné oblečenie, doplnky a hlavne legendárne funkčné batohy. Kvalita i prvotriedny moderný dizajn sú hlavnými prednosťami tejto americkej značky. Výrobky Dakine určite uspokoja každého zákazníka.