Radi Vám pomôžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu
Využite kupón MINUS5 a získajte zľavu 5 % na všetko. Platí do 28. 4. 2024 na nezľavnené produkty.

Časté otázky

Moja objednávka

Neprišlo mi potvrdenie objednávky, čo mám robiť?

Doručenie potvrdenia objednávky chvíľu trvá. Ak nebude potvrdenie Vašej objednávky doručené v deň, kedy ste si výrobok objednali, prosím kontaktujte nás. Pokiaľ bola Vaša objednávka úspešne odoslaná, na monitore sa zobrazí oznámenie „Výborne, Vaša objednávka bola odoslaná :)“ a prehľad Vašich kontaktných údajov pre kontrolu.

Kedy bude moja objednávka odoslaná? Aká je dodacia lehota?

Pri náhľade tovaru máte pri každom variante možnosť kliknúť na odkaz „Kedy tovar dostanem", kde uvádzame predpokladaný dátum dodručenia tovaru k Vám všetkými ponúkanými spôsobmi prepravy. Všeobecne platí, že ak je objednávka uskutočnená v pracovný deň dopoludnia, môže byť tovar expedovaný ešte v ten istý deň, ak je tovar skladom na centrálnom sklade alebo na predajni Brno. Bližšie informácie o dostupnosti a expedícii tovaru nájdete v sekcii Dostupnosť tovaru.

Urobil/a som chybu v objednávke (chybný e-mail, telefón, spôsob platby, chybný počet kusov, iný farebný variant), čo s tým môžem urobiť?

Pred odoslaním objednávky odporúčame skontrolovať si všetky uvedené údaje a zvolené možnosti ešte raz a poriadne. Pokiaľ aj napriek tomu zistíte, že ste niekde spravili chybu, neprepadajte panike, a čo najskôr nás kontaktujte. Spoločnými silami môžeme Váš problém vyriešiť.

 

Výber tovaru

Bude mnou objednaný farebný variant výrobku vyzerať úplne rovnako ako produkt na obrázku v e-shope?

Vzhľadom k tomu, že každé oko vníma farbu inak, je možné, že sa Vami objednaný výrobok bude v skutočnosti od uvedenej fotografie farebne líšiť. Farby môžu byť skreslené aj vplyvom techniky - záleží na nastavení fotoaparátu v okamžiku fotenia a taktiež na nastavení a vyvážení farieb Vášho monitora.

Kde nájdem údaje o rozmeroch batožiny?

Rozmery batožiny sú uvedené v prehľadnej tabulke „Parametre“, ktorá sa nachádza vpravo od popisu tovaru. Ak nie sú rozmery výrobku uvedené, znamená to, že ich nemáme k dispozícii, pretože ich výrobca neuvádza.

Sú rozmery kufrov uvedené vrátane koliesok/držadla?

Ak to nie je uvedené inak (napr. ak nie je v tabuľke Parametre vyplnené políčko „Vnútorné rozmery“), sú v rozmeroch batožiny započítané aj jeho vyčnievajúce časti (kolieska, držadlá). Spravidla teda uvádzame maximálne rozmery kufrov.

Sú odolnejšie textilné alebo škrupinové kufre?

Škrupinové kufre, obzvlášť tie z polykarbonátu, sú výrazne odolnejšie než textilné kufre. Ich ďalšou výhodou je aj fakt, že škrupina pri silnom daždi nepremokne, kým textil áno. Viac sa dozviete v článku o materiáloch cestovných kufrov.

Ktorý materiál  kufrov je najľahší/najodolnejší?

Jednoznačne najodolnejším a najľahším materiálom kufrov je polykarbonát, ktorý je zároveň aj pružný.

 

Osobný odber na predajni v Brne či v Prahe

Môžem na predajni platiť kartou?

Áno, na predajni je možné platiť kartou.

Ako dlho bude objednaný tovar pripravený na predajni k vyzdvihnutiu? 

Tovar bude nachystaný a rezervovaný po dobu 7 dní odo dňa, kedy vám príde správa o jeho pripravení. Ak budete potrebovať rezerváciu predĺžiť, stačí napísať či zavolať.

Znamená stav „skladom", že je tovar k dispozici na predajni a môžem si ho okamžite pozrieť?

Tovar, ktorý máme na sklade, sa môže nachádzať na niektorej z našich predajní alebo na externom sklade. Pri každom tovare je vždy uvedené kde sa nachádza a v koľkých kusoch. Pokiaľ si chcete tovar prezrieť na niektorej z predajní a nie je na danej predajni k dispozícii, stačí vytvoriť objednávku s osobným odberom na danej predajni a my Vám tam tovar dodáme. Objednávka je nezáväzná, objednaný tovar si teda nemusíte zakúpiť. Objednanie odporúčame aj v prípade, keď potrebujete mať istotu, že v čase vašej návštevy žiadaný tovar bude na predajni (skladová dostupnosť sa vplyvom predaja rýchlo mení). Akonáhle bude tovar pripravený, odošleme vám e-mail. Dostupnosť tovaru na predajni tiež môžete overiť na našom zákazníckom chate, e-mailom či telefonicky.

Vrátenie tovaru, reklamácia

Chcem zakúpený a nepoužitý výrobok vrátiť/vymeniť. Ako mám postupovať?

Ak tovar nevyhovuje vašim predstavám, môžete ho samozrejme vrátiť. V tomto prípade ho stačí zaslať späť na našu adresu Shopen Group s.r.o., Křenová 210/64, 602 00 Brno, Česká republika. K tovaru priložte kópiu faktúry a vyplnený formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy. Ak si želáte tovar vymeniť, je postup rovnaký, len navyše uveďte informácie o tom, aké konkrétne tovary a v akom počte si prajete zaslať, a spôsob, akým uhradíte prípadný nedoplatok (dobierkou alebo prevodom). Tovar je tiež možné vymeniť/vrátiť priamo na našej predajni v Brne na Křenovej 64.

U zakúpeného výrobku sa zrejme vyskytlo poškodenie, aký je postup pri reklamácii? 

Reklamovaný tovar zabaľte tak, aby sa pri preprave k nám ešte viac nepoškodil. Zásielku doručte osobne alebo zašlite spoločne s kópiou faktúry (prípadne číslom objednávky) a sprievodným listom s popisom závady na adresu našej predajne - Křenová 210/64, 60200 Brno. Akonáhle k nám reklamovaný tovar dorazí, spojíme sa s Vami a dohodneme sa na ďalšom postupe.

Aká je dĺžka záručnej doby zakúpených výrobkov? 

Záručná lehota zakúpených výrobkov je zákonom stanovená na 24 mesiacov od zakúpenia. Niektorí výrobcovia poskytujú aj predĺženú záruku. Záručná lehota je u každého výrobku na e-shope uvedená v tabuľke "Parametre". Informácia o dĺžke záruky je taktiež uvedená priamo na obale či visačke výrobku.

 

Ostatné

Aké sú povolené rozmery palubnej batožiny?

Každá letecká spoločnosť si určuje svoje vlastné podmienky pre prepravu príručnej batožiny, preto dôrazne odporúčame vyhľadať si pred kúpou batožiny konkrétne údaje v obchodných a prepravných podmienkach dopravcu, s ktorým plánujete letieť. Rozmery pre palubnú batožinu dané IATA (International Air Transport Association, Medzinárodná asociácia leteckých dopravcov) nemusia všetky aerolinky rešpektovať. Niektoré rozmery uvádzame v našom článku o rozmeroch palubnej batožiny.

Môžem so štvorkolieskovým kufrom jazdiť aj po dvoch kolieskach?

Neodporúčame to. Pri jazde po dvoch kolieskach štvorkolieskový kufor trpí. Kolieska sa potom veľmi rýchlo opotrebujú. Zvlášť pri väčšej záťaži môže dôjsť aj k ich mechanickému poškodeniu. Prípadná reklamácia nemusí byť na základe takéhoto zistenia uznaná. Výnimkou sú štvorkolieskové kufre BG Berlin, ich kolieska sú navrhnuté tak, aby kufor mohol jazdiť aj po dvoch kolieskach.

Zabudol/zabudla som číselný kód, ktorý som si nastavil/a na zámku kufra, čo mám robiť? Je možné kufor nejakým spôsobom otvoriť?

V tomto prípade je jedinou možnosťou vyskúšanie všetkých číselných kombinácií (dokopy 1000). Pokiaľ chcete kufor otvoriť a naďalej využívať, začnite 0-0-0, potom 0-0-1 a postupujte až do 9-9-9. Je to práca asi na hodinu.

Zabezpečujete pozáručný servis alebo opravy výrobkov? 

Pozáručný servis výrobkov bežne nezabezpečujeme, je možný iba u vybraných značiek a po dohode.

Predávate náhradné diely? 

Niektoré náhradné diely máme možnosť od výrobcov získať. Na dostupnosť a cenu Vami dopytovaného náhradného dielu sa môžete opýtať priamo na našom reklamačnom oddelení, ktoré sklad náhradných dielov spravuje. V správe, prosím, uveďte už konkrétne informácie o požadovanom náhradnom diele (značka, model, druh a počet).

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Napíšte nám!