Radi Vám pomôžeme:

+420 722 933 770

(9:00–15:00)

Menu

Ako reklamovať

Pre uplatnenie reklamácie vám odporúčame obrátiť sa na najbližší autorizovaný servis. Reklamácia tak bude vybavená najrýchlejšou možnou cestou.

Zoznam autorizovaných servisných miest nájdete v návode na použitie, prípadne v zaručnom liste, pokiaľ bol s tovarom vydaný.

V prípade, že reklamáciu nie je možné vybaviť v autorizovanom servise, uplatnite si ju na adrese:

Bagalio.sk
Shopen Group s.r.o.

Křenová 210/64
602 00 Brno
Česká republika

U kufrov značky March a Heys odporúčame obrátiť sa priamo na autorizovaný servis týchto značiek v Českej republike - Dolfi1920, Toužimská 767, hall B3, Praha 9 - Letňany, www.dolfi1920.de

Pozáručný servis neposkytujeme. 

Reklamácie sú vybavované na základe informácií uvedených v Reklamačnom poriadku.

Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy

Formulár pre uplatnenie reklamácie

Čokolvek ohľadom reklamácií ľahko vyriešite cez telefon +420 722 933 770 alebo e-mail reklamace@bagalio.sk.